Najaars kamp - Muizenonderzoek in de Gagelpolder (Utrecht)

Start datum:
03/11/2017
Programma:

In het eerste weekend van November organiseert de Veldwerkgroep van de Zoogdiervereniging samen met  Zoogdieren Utrecht (ZOUT) een muizenonderzoek in de Utrecht (o.a. de Gagelpolder).

Wanneer:

Van vrijdag 3 november vanaf 19:00 uur t/m zondag 5 november 16:00 uur

Onderkomen:

StayOkay Bunnik, Rhijnauwenselaan 14b, 3981 HH Bunnik

Deelname:

Deelname is voor zowel leden als niet-leden van de Zoogdiervereniging. Het volledige weekend, inclusief 1 avondmaaltijd en ontbijt/lunch op zaterdag en zondag is in het totaal € 58,- per persoon.

Kan je niet het hele weekend verblijven maar wil je toch aansluiten? Woon je in/nabij Utrecht? Dat kan ook, geef het aan ons door bij opgave! De totale kosten voor een dagdeel zijn dan € 8,- p/p.

Opgave:

E-mail ons via veldwerkgroep@zoogdiervereniging.nl

Organisatie:
Veldwerkgroep & ZOogdieren UTrecht (ZOUT)
Locatie:
Gagelpolder Utrecht
Kosten:
€ 58,- van vrijdag t/m zondag vol pension (of € 8,- per dagdeel)
Contact:
Veldwerkgroep t.a.v. Marco A. Snijder
Extra toelichting:

Voor meer info zie ook de verslagen van voorgaande kampen op de publicatiepagina van de veldwerkgroep.

Het muizenonderzoek zal met inloopvallen uitgevoerd worden, we gaan inventariseren welke muizensoorten er in de polder voorkomen. Iedere 8 uur zullen we de vallen controleren en zo nodig verversen. Deze rondes zijn om 7:00 uur, 15:00 uur en 23:00 uur waarbij de ochtend en avondrondes naar verwachting de grootste kans geeft op vangsten.