Najaars kamp - Muizenonderzoek in de Gagelpolder (Utrecht)

Start datum:
03/11/2017
Programma:

In het eerste weekend van November organiseert de Veldwerkgroep van de Zoogdiervereniging samen met  Zoogdieren Utrecht (ZOUT) een muizenonderzoek in de Utrecht (o.a. de Gagelpolder).

Wanneer:

Van vrijdag 3 november vanaf 19:00 uur t/m zondag 5 november 16:00 uur

Onderkomen:

StayOkay Bunnik, Rhijnauwenselaan 14b, 3981 HH Bunnik

Deelname:

Deelname is voor zowel leden als niet-leden van de Zoogdiervereniging. Het volledige weekend, inclusief 1 avondmaaltijd en ontbijt/lunch op zaterdag en zondag is in het totaal € 58,- per persoon.

Kan je niet het hele weekend verblijven maar wil je toch aansluiten? Woon je in/nabij Utrecht? Dat kan ook, geef het aan ons door bij opgave! De totale kosten voor een dagdeel zijn dan € 8,- p/p.

Opgave:

E-mail ons via veldwerkgroep@zoogdiervereniging.nl

Organisatie:
Veldwerkgroep & ZOogdieren UTrecht (ZOUT)
Locatie:
Gagelpolder Utrecht
Kosten:
€ 58,- van vrijdag t/m zondag vol pension (of € 8,- per dagdeel)
Contact:
Veldwerkgroep t.a.v. Marco A. Snijder
Extra toelichting:
<p>Voor meer info zie ook de verslagen van voorgaande kampen op de publicatiepagina van de veldwerkgroep.</p> <p>Het muizenonderzoek zal met inloopvallen uitgevoerd worden, we gaan inventariseren welke muizensoorten er in de polder voorkomen. Iedere 8 uur zullen we de vallen controleren en zo nodig verversen. Deze rondes zijn om 7:00 uur, 15:00 uur en 23:00 uur waarbij de ochtend en avondrondes naar verwachting de grootste kans geeft op vangsten.</p>